меню


5.15.2014

Национальный конкурс!!!! Приз 500000 руб!!!!

Подробности ЗДЕСЬ
 Я принимаю участие в "Национальном Конкурсе" от @sleek_and_chic! А почему нет? Приз-то 500000 руб!!! Участвовать могут все, но, черт, вам придется сразиться со мной, ахаха!!!! Я уже загрузила отборочный лук. Вы еще можете успеть на первый этап, снимать специально не нужно, просто отметьте любой свой образ из #Instagram и все. Кстати, арбитры очень именитые, например, Александр Рогов!
Ииииииии, дорогие мои последователи, голосуем за меня! Спасибо вам огромное! Люблю вас!


3 комментария:

  1. Наименование кредитора: г-н Пол Уильям.
    От владельца Электронная почта: paul_william_loanhouse@hotmail.com

    Мы предлагаем частные, коммерческие и персональные кредиты с очень низкими годовыми процентными ставками как низко как 2% в течение одного года до 50 лет срок погашения в любой точке мира. Мы предлагаем кредиты в пределах от $ 5000 до 100 миллионов США $.
     
    Лица, заинтересованные должны заполнить анкету кредита ниже:

                     Заявка на получение кредита
    КРЕДИТНЫЙ ЗАПРОС
    Ваше полное имя*
    Ваш адрес электронной почты*
    Ваш телефон*
    Ваш адресс*
    Ваш город*
    Штат / провинция *
    Страна*
    Номер факса
    Дата рождения *
    У тебя есть аккаунт? *
    Вы применили раньше? *
    Сумма кредита Необходимые *
    Срок кредита *
    Цель кредита *
    Пришлите мне отсканированную копию идентификации: *

    Наименование кредитора: г-н Пол Уильям.
    От владельца Электронная почта: paul_william_loanhouse@hotmail.com

      С Уважением,
    Г-н Пол Уильям.
    paul_william_loanhouse@hotmail.com

    ОтветитьУдалить
  2. Saya Harum Ahmadzulkifli dari Filipina dan tinggal di George Town Penang, Malaysia. Saya ingin menyaksikan pekerjaan baik Tuhan dalam hidup saya untuk orang-orang yang mencari pinjaman di Asia, terutama Malaysia dan Filipina dan bagian lain dunia, karena ekonomi buruk di beberapa negara.

    Saya telah menjadi mangsa penipuan kredit, saya kehilangan banyak uang karena saya sedang mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Saya hampir mengedit dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara.

    Seorang teman saya menjelaskan situasi saya dan kemudian memberi tahu saya tentang kesaksian yang mereka lihat di media sosial dari Zulaikha Yugesh dari email zulaikhayugesh@gmail.com dan memperkenalkan saya pada pinjaman yang dapat dipercaya oleh pemasok, Bunda RIKA ANDERSON LOAN COMPANY. Saya juga memverifikasi dari penguji lain email Ayu Amangku ayuamangku@gmail.com, dan Bunda Margaretha Asmara dari Ambon di Indonesia email margarethaasmaran@gmail.com dan whatsapp +6282340185186.

    Saya mendapat pinjaman RM250.000 mata uang Malaysia dari Rika Anderson Loan Corporation dengan mudah dalam 24 jam yang saya gunakan, sekarang saya telah memutuskan untuk membagikan pekerjaan baik ibu Rika dalam keluarga saya. Jika Anda membutuhkan pemberi pinjaman gen.

    silakan hubungi Perusahaan Pinjaman Rika Anderson melalui
    Situs web: rikaandersonloancompany.webs.com
    e-mail: rikaandersonloancompany@gmail.com,
    WhatsApp: +19147057484
    Anda juga dapat menghubungi saya untuk informasi apa pun melalui email saya, harumahmadzulkifli@gmail.com

    ОтветитьУдалить
  3. Adakah anda memerlukan bantuan kewangan? Adakah anda menghadapi krisis kewangan atau anda memerlukan dana untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda memerlukan dana untuk menyelesaikan hutang atau membayar bil anda atau memulakan perniagaan yang baik? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan anda sukar mendapatkan perkhidmatan modal dari bank tempatan dan institusi kewangan lain? Inilah peluang anda untuk mendapatkan perkhidmatan kewangan dari syarikat kami. Kami menawarkan kewangan berikut kepada individu-

    * Kewangan komersial
    * Kewangan peribadi
    * Kewangan perniagaan
    * Pembiayaan pembinaan
    * Kewangan perniagaan dan banyak lagi: kadar faedah @ 1%;
    e_mail: (financialserviceauthority400@gmail.com)
    [Jumlah Minimum]
    RM 30.000.00
    [Jumlah Maksimum]
    RM 950.000.00


    WhatsApp: +60 112 569 3785

    ОтветитьУдалить